torsdag 5 januari 2012

Irriterad värre

Jag blev ruskigt irriterad idag
När jag ställde mig på crosstrainern.
Känns som all kondition har försvunnit
Över jul och nyår, tröttsamt!

Men men det är väl bara att ta nya tag igen.
Ska gå ut ganska hårt med intervalltning för
Få upp konditionen ordentligt, fick det
Tipset av svågern när de var hemma.

Och han borde ju veta 😏.
Ska bli riktig skönt när coren,
Barngympan och Zumban börjar igen.
Känner verkligen att jag behöver det.

Överväger faktiskt också att skaffa gymkort
På citygym, men jag vet inte. När ska jag
Hinna med det då? Vill ju i te direkt plocka
Bort tid med barnen, känns ju ibland
Som man knappt ser dem i alla fall.

Baja vi får se, behöver ju få upp lite styrka
Så det vore ju bra, om dygnet hade sisådär
24 extra timmar 😞.

Nej ny ska jag ta tag i tvätten innan jag
Pallrar mig iväg till Anna en sväng.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar