måndag 2 januari 2012

Matkällaren klar!

Fy Fabian vad skit vi hade i vår matkällare.
Det mesta från gillestugan åkte in där när vi
Renoverade och tydligen har det blivit kvar!

Jag går ju normalt sett inte in dör för det har
Funnits spindlar stora så de kunnat äta upp mig,
Det är jag helt övertygad om. I vilket fall så
Följde jag efter mkt om och men med in där och
Vi har rensat ur ordentligt, dammsugit och
Jag torkade av de hyllor som sitter där och ställde
Upp lite grejer som ska stå där. Det ska nämligen
Bli vårt förråd, så jag/vi kan få plats med en mindre
Träningsdel på andra sidan källaren, och inte bara
Relaxdel. Kommer nog bli bra när det är klart,
Om sisådär 5 år eller så. Men men vi har hela
Livet på oss :)

Nej nu ska jag, även idag, återgå till en bok och
Lite vila efter ännu en dags arbete och rensning.

Kram och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar