lördag 7 januari 2012

Hälsar alla rutiner välkomna tillbaka!

Ja så är det faktiskt. Jag gillar våra rutiner och fasta tider på saker och ting.

Imorgon börjar äntligen Coren igen. Känns som det är jättelångesedan jag var där
men det har faktiskt bara varit 2 veckors uppehåll, tror jag... Hmm. Eller nåt sånt.

Måndag är det återigen jobb som väntar och sedan börjar barngymnastiken igen.
Tror min kära dotter längtar till den, hon har lite överskottsenergi nämligen. På tisdag
är det tillbaka till Zumban som gäller (tror att den börjar då igen iaf).

Nästa loedighet för mig (förutom helgerna) blir väl Thailand antar jag. Eller nån dag i februari
blir det med, planeringsdag på förskolan.

Jaha, undra om jag har avhandlat nyår... kommer inte ihåg, men iaf firade vi det här hemma
med goda vänner med barn. Kvällen avslutades strax efter kl 1.

Umgicks en hel del med syrran när de var hemma från England. Var skönt. Händer ju tyvärr
inte så ofta. 13dagen hade vi julfest med makens sida med mat, jmulklappsbyte och annat kul.
Jag var tycärr inte särskilt upplagd och mådde heller inte kanon, var helt slut och utschasad.

Idag har det varit härligt lugnt och avslappnat. Var i Busta från lunch till kl 22 ungefär. Var hem en sväng och hämtade pyjamaser till barnen och träningskläder till mig. Tog mig en löpvända på ca 5 km. Det gick inte så bra som jag hade hoppats tyvärr, känns som att jag börjar om från början igen med träningen. Skit också rent ut sagt!! Jaja, bara att vara envis, och det brukar jag vara bra på ;)
Vi spelade Uno med barnen och sedan Rummy vi vuxna medan barnen tittade på film.

Imrogon ska vi försöka hälsa på i Hallsta och lämna julklappar, lämna kläder och grejer till lillbrorsans grabb och även svänga förbi Himmeta en sväng med lite kläder och sommarskor som prinsessan har växt ur. Det är bra när man kan läman kläder vidare så de används mera, vi har gjort så
mest hela tiden tror jag. Man köper mycket saker ändå tycker jag.

Snart fyller min lilla prinsessa 5 år. Hon är så stolt. Vi ska försöka få iväg inbjudningarna imorgon, tror tom jag tar det på sms, det är så smidigt och bra :)

Nej nu ska jag ta och kasta mig i säng så jag orkar upp i vettig tid imorgon med barnen.

Tack och god natt!

1 kommentar:

  1. Ja, tänk att dom små damerna ska bli hela 5 år! Tiden går för fort. Tänk att min stor (lilla) tjej ska bli 5år. Börjar få bebis-önskan igen + att tjejerna här hemma så smått börjar fråga om ett syskon. Förslagen på namn haglar vilt, allt från Mamma Mu till Alexa =)
    Hoppas att allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera