tisdag 26 april 2011

Träning x2

Igår när vi hade kommit hem från makens föräldrar som bjöd på mat när vi kom från flygplatsen var det dags att ta tag i vardagen igen. Jag hade tvättat första maskinen och slagit på den andra när jag kände att det verkligen var dags för en löptur. Hade hur mycket energi som helst efter att jg äntligen fått riktigt kaffe för första gången på en vecka. Ni som känner mig vet att det kan vara farligt att vara omkring mig innan mitt morgonkaffe, så att jag och resten av omgivningen har överlevt´en vecka utan RIKTIGT kaffe är helt otroligt.
Visserligen har jag druckit te flera dagar och även kaffe men inte alls så strakt som man är van vid hemifrån, så det är inte ritkgit samma sak. Fast jag skulle göra om det när som helst, att vara utan kaffe dör jag inte av, speciellt inte om jag har syrran att umgås med en hel vecka :)

I alla fall så kom jag ut på en löpvänvda på ca´30 minuter som var ungefär 4,25 km lång. Det var helt ok för att vara igår tycker jag. Även idag var det löpning på schemat. Jag och C pallrade oss upp i skogen bakom där vi bor och började med backträning 5 ggr. Maximalt upp för backen och promenad tillbaka ner. Sedan tog vi ca två varv i skogen, ca 3 km så jag tyckte att det var en helt ok träningsdag.

Väl hemma tog jag äntligen tag i det faktum att man måste deklarera, samt betalade in kvarskatten som blev på 130 kr. Lika bra att ha det gjort.

Nehe jag skall ta med mig maken och kasta mig in i duschen så man orkar med morgondagen med.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar