söndag 24 april 2011

Så bär det av hemåt igen då...

då var det dags att sätta sig på planet hemåt imrogon igen imorgon. Tråkigt men sant.
Visserligen skall det bli skönt att komma hem igen men det är alltid tråkigt att säga hejdå till syrran med familj. Imrogn bitti skall vi upp tidigt igen så vi är på flygplatsen i god tid. Plandet går vid 11:45 så vi måste vara förbi gaten senast 11:10 flr då stänger den.

Imorse när vi vaknade var Rob's bror med fru här då de sov över hos syrran eftersom de var på bröllop i närheten igår. Sedan kom Rob's föräldrar förbi imorse efter frukosten med påskägg till alla barnen som de fick leta efter i trädgården. Chris är så gullig. Hon tänker alltid på barnen.

Idag har vi bara njutit av den sista dagen. Började med frukost och sedan en tur i skogen med barnen och en fikakorg :) Ljuvligt var det och barnen sprang av sig en massa energi. Där fick de fick även leta efter påskägg som syrran hade köpt till dem allihopa eftersom vi inte visste att Chris & Dave skulle komma över med ägg till dem allihopa. När vi kom hem var det således lunchdags och återigen slogs grillen på men denna gången grillades det lax. Sååå gott vart det. Han är en mästerkock min man :)

Barnen gick efter lunchen över till grannen några timmar och lekte med deras barn för att sedan komma in till oss allihopa nån timme inna det återigen var dags att äta. Syrran gjorde engelsk roast med ungsbakad potatis och sås. Ungsstekta grönsaker oc´h sean cheesecake till efterrätt... jisses vad många kilon jag har gått upp på dessa dagarna :( jag och Carro kommer behöver både cykla och springa en hel del är jag rädd...

Jaha så hur sammanfattar man dagarna i England då? Jo som en underbar semester med underbara människor. Visserligen trodde jag att jag skulle dö under spinningpasset i onsdags men vad fan. Det som inte dödar härdar ;) JAg har provat mat som jag aldrig har ätit förr (indiskt), vi har fått olika tyspiska engelska rätter serverade och vi har fått SOL i massor!!!!! Vi har varit på Legoland med barnen och haft skoj, busat och promenerat i skog och mark, shoppat och bara njutit av en underbar och välbehövd semestervecka.

Tack så jättemytcket syrran för en underbar vecka, den måste göras om igen (ja jag skall ha med en större väska då). Älskar dig och din familj massor.

Jag skall snart ta och pallra mig in i dushen och sedan ställa klockan.
Jag tackar för idag och ser fram emot resan hem till vardagen igen.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar