måndag 4 april 2011

Måndagen snart över

Måndagen är snart över för denna vecka och den har börjat bra tycker jag. Bokslutet är snart klart och det ska bli skönt, inväntar bara revisorerna och deras granskning innan vi kan slå ihop böckerna för detta året.

Jag hann lagom hem och hämtade 3 barn som skulle med på sin gymnastik. Timmen gick fort och det vara bara att kasta sig hem och ge barnen mat, tur maken var hemma och hade den klar när vi kom hem.

Sedan kom T och skulle hämta hem dottern men självklart blev det lite kaffe innan de gick hemåt. Brorsan kom på besök så vi snackade lite skit och drack kaffe även då. Mysigt. Vi träffas alldeles för sällan tyvärr, fast det inte är särskitl långt bort de bor. Tar ju bara en timme, men men, det är den eviga tidsbristen som alltid gör sig påmind. Men vi har blivit bättre än vad vi var för ett par år sedan så det artar sig ;)

Imorgon skall jag försöka få klart bokslutet helt och när jag kommer hem tänkte jag att N skulle få cykla medan jag springer en vända om det är skönt ute. Annars får jag ta den löpvändan senare när de har lagt sig. Nehe, jag ska ta kväller och lägga mig i sängen och bläddra lite i topp hälsa innan jag somnar.

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar