söndag 10 april 2011

Haft en ljuvlig helg

Ja vad säger man? Göteborg har visat sig från sin bästa sida, med sol, underbara människor och en väldans massa affärer ;) Man kan inte bli mycket nöjdare med helgen än jag är tror jag.

Min tanke efter detta trevliga Göteborgsbesök är att det inte ska behöva ta 11 år igen innan vi åker ner, tänk att åka ner varje vår och shoppa med maken, svågern och hans sällskap. Hmmm kan detta bli en årlig treaition åtminstone? Vi behöver ju inte ens ta bilen varje gång, det går ju för sjutton tåg.

Nej det är väl dags att börja plocka ihop efter oss och sedan rulla mot Daniels faster för en sista kopp kaffe, hämta barn samt säga hejdå till Familjen Granat samt David och sällskap.

Jag tackar för mig just nu och önskar er alla en fortsatt trevlig dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar