tisdag 3 maj 2011

Arbete & träning...

är väl ungefär det jag hinenr med numera känns det som. Förutom att köpa nya saker som går sänder då förstås ;) i Söndags gav stora plattan på spisen upp så måndagseftermiddagen letade maken spis för fulla muggar och kom tack och lov hem med en också :) Idag, tisdag var det dags för bilen att åka in på felsökning på MECA i Köping. Check engine-lampan har lyst till och från ganska länge nu så det var dags nu när bilen även börjar studsa lite :(

Den främre lambdasonden är det som är trasig kan jag säga, jag vet inte nå vad den gör eller varför den har gått sönder men så e det. En ny är beställd så nu väntas bara på att den skall komma hem så maken kan byte den... tur jag har en händig man annars vore jag i ekonomisk konkurs vid detta laget ;)

Träningen går det så där med... alltså jag löptränar men känner att kroppen coh huvudet inte är ritkgit överens... huvudet vill mer än gärna springa 5 km på under 30 minuter men resten av kroppen håller inte med riktigt... det e ruskigt jobbigt nu igen... men men, är dags för en vilodag imorgon så det kanske känns bättre sedan igen... hoppas verkligen det. Jag vet ju att jag KAN springa 5 km på raken men mentalt sett ger jag upp när jag inte har nån framför mig som motiverar och drar mig om ni förstår vad jag menar... nån som vet hur man kan träna upp denna mentala förmåga???

Alla råd mottages tacksamt :)

Ha en bra kväll, jag skall kasta mig in i duschen och sedan ta kväller...
Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar