onsdag 20 april 2011

Den perfekta dagen...

...har äntligen kommit. Jag har shoppat i 5 timmar, 1.5 timme var maken och pojkarna med sedan stack de hemåt. Dottern, syrran och jag fortsatte i 3.5 timme till ungefär. Vi hittade massor av underbara kläder till pluttan, hon vart kanonnöjd!! Mamman likaså, hittade byxor och toppar att ha på jobbet, träningsskor för 400 kr samt en träningstop för 80 kr. Värsta klippen. En snygg svart linnekjol får följa med hem samt flera nya behåar.

England är ju så otroligt ljuvligt att de säljer mycket till barnen i 3- eller 4-pack. 4-pack toppar till dottern betalade jag bara 150 kr fö rungefär... det e billigt!! Sonens garderob fyllde syrran på med kläder som var för små för hennes barn. Det gjorde inte J nåt alls för då slapp han vara med och handla. Däremot fick han ett par nya tennisskor precis som maken.

När vi kom hem från shoppingvändan fick N busa en massa med de andra barnen i trädgården.De lekte med vattenpistolerna vi köpte till dem samt såpbubblesvärden. Jag och syrran spelade minibadminton en stund och sedan satte vi oss i solen och njöt ett tag innan det var dags att börja med maten. Precis som igår grillade vi i trädgården och det var minst lika gott som då.

Cirka en timme efter maten pallrade vi oss iväg till ett spinningpass på gymmet där syrran och hennes man tränar. Jag måste verkligen börja lyssna lite mera på min syster. När hon sa att det var varmt i ENgland trodde jag itne att det var såååå här varmt. När hon sa att spinningpasset var jobbigt, trodde jag absolut inte att jag skulle vilja ge upp efter halva passet, jag som HATAR att ge upp. Men men, jag tog mig igenom passet, kanske inte på top hela tiden (absolut inte) och orkade inte med riktigt allt men jag genomförde det iaf!! Det gjorde åtminstone mig imponerad och stolt!! Jag lärde mig dock att jag verkligen behöver börja träna hårdare och ställa lite större krav på mig själv och min träning...

Efteråt handlade vi lite mat till imorgon när vi skall ta oss iväg till legoland, sedan gick vi hem (läs: släpade mig hem ;) ) Efter en dusch satte jag mig här vid datorn och gör inte mycket, glor lite på tv och bloggar... är alldeles för trött för att fixa några bilder idag så jag hoppas jag orkar med det imorgon istället...

Jag tackar för mig och skall snart ta och krypa upp och lägga mig, eller kanske tom gå upp om nötterna ger mig lite mera energi ;)

Natti natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar