fredag 7 december 2018

Fredag

Jaha så var det då fredag igen. Ännu en arbetsvecka är avklarad, bara helgen kvar innan mina älsklingar kommer hem igen. 
Delar av godisbordet är redo, saknas de sista 7 sorterna bara. Har kokat knäck, bakat och tittat på idolfinalen, morgondagens grej får bli att försöka få upp julgardinerna. Mitt hem har känts extra tomt idag av nån anledning... kanske för att jag önskar att jag fått dela bakandet, pyntandet, ja hela julen, med honom.

Hade nån berättat för mig för typ ett år sedan hur mitt liv skulle se ut idag hade jag skrattat åt dem. Mitt liv skulle ju vara helt fantastiskt vid detta laget. Jag skulle vara glad, lycklig och tillsammans med den finaste, underbaraste och mest omtänksamma människa jag hade träffat... känns lite sisådär idag kan jag väl säga, men det är en jäkla tur att man inte vet vad som komma skall... 

Dags att försöka få sig lite sömn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar