onsdag 17 augusti 2011

Träning

är/har varit ljuvlig. Detta är andra och sista veckan...
Jag har hunnit med en hel del träning, tack för det!! Blir tokigt rastlös annars.
Men gårdagen trodde jag att jag hade blitt spritt språngande tokig... hehe.
Kvällen före körde jag 55 min Carmen Elektras träningsvideo, den kändes dagen efter kan jag säga.
Under dagen igår tog jag en ganska rask promenad medan barnen cyklade så redan där kände jag av Carmen träningen dagen före. Igår kväll då så frågade min käre man om jag inte skulle ut och träna en sväng (nåt är fel där, det brukar han inte göra, snarare tvärtom) och så klart så tog jag chansen. Kastade på mig inlinesen och åkte till Ströbohög, väl där funderade jag på hur i he***te jag skulle orka hem, men men, hem kom jag till slut.

Jag älskar verkligen att röra på mig. Jag har visserligen så gott som alltid rört på mig i någon form, fotboll, löpning, ridning osv... men nu har det toppat tror jag. Det är så otroligt skönt och jag känner hur bra jag mår av all motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar