onsdag 17 augusti 2011

Bilar 2

Jag och maken, tillsammans med min lillebror Robert & hans fästmö Sandra, tog med barnen på bio igår.
Bilar 2 blev det. J satt som ett tänt ljus mest hela tiden, N var väl lite sådär... hon höll ju på att tröttna ganska snart, speciellt som det satt en liten kille och skrek till med jämna mellanrum precis bakom henne, hon vände sig och gav honom världens blick eftersom hon inte hörde bion då... mammas lilla dam!

Det är mysigt att gå på bio om man inte gör det för ofta. Barnen fick dricka MER och äta popcorn så de var nöjda. Vi går ju sällan på bio med barnen kan jag erkänna, men nu börjar de ju komma upp i rätt ålder så jag antar att det blir mera ju äldre de är. Fast billigt är det ju inte. 500:- för oss 4. Fast så klart, filmen behöver ju betalas, annars får vi ju bara möjlighet att se billiga skitfilmer på bio, så då är det ju ingen som går.

Nej jag skall plocka ihop det sista till Js första dag i Förskoleklass, precis som alla andra så undrar jag vart åren har tagit vägen, för jag har väl inte blivit äldre ;)

Kram på er alla! Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar