söndag 8 maj 2011

Träningsvärk? Jajemän

Japp, morgondagen kommer antagligen bjuda på en ruskig träningsvärk, det känns i hela kroppen. Färst 2.5-3 timmars vedbärande, inte ngt man göra varje dag direkt. Om inget annat så fick jag ont i armen och fina märken där jag la all ved hela tiden. Men det är väldigt skönt att ha det gjort redan så att det är klart inför vintern. Efter att vedan äntligen var klar passade hela familjen på att släpa med oss grannarna och deras dotter till lekparken med filt, fika och hela baletten. Det är sommar det, att sitta på en filt i lekparken och snacka skit och fika medan barnen busar tillsammans. Hoppas verkligen att det blir fler gåmngere vi gör så, och det vore så klart trevligt om det kom flera barn och vuxna som gör oss sällskap. man ser så sällan folk ute nuförtiden. När jag var liten tyckte jag att det alltid var folk ute men men, som sagt, det var ju ett tag sedan ;)

Sedan var det änstligen dags för den efterlängtade coren som är på söndagar mellan kl 17:30 och ca 19:00. Helt kanon träning som jag varmt rekommenderar till andra. Jag ska absolut fortsätta i höst, v. 36 tror jag att det börjar igen efter sommaröppehållet. Nästa vecka är sista gången för denna termin tyvärr. Direkt efter coren fortsatte jag med 10 min löpning, höll på att svälta ihjäl så jag orkade faktistk inte springa längre utan mat, ni som känner mig vet hur ilsk jag blir när jag e hungrig ;)'

Nej, dags att kasta sig i duchen/badet en sväng så man e fräsch till jobbet imorgon.
Natti natt. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar