tisdag 24 maj 2011

extra Stolt mamma idag!!!

Det är just vad jag är idag, extra mycket. Jag är visserligen så gott som jämt stolt över mina barn men idag speciellt mycket. Har varit på familjekväll på J's förskola och lyssnat på när barnen sjungit, bl. a Manboy och Popular. De är så duktiga. Hade en hel repertoar som de har tränat på, och de är "bara"
5-6 år.

Efteråt fick vi gå runt på biblioteket och titta på barnens utställning som de hade, med en massa saker de hade gjort och ritat och så.

Jag hade fixat en varsin blomma till alla 5 fröknarna och så en till Anders som har spelat och sjungit så gott som varje fredag med barnen. Trevligt att visa lite tacksamhet för allt de gör för våra barn. Alla förskolefröknar är guld värda och borde få bra mycket mera beröm än vad de får!!!!

Annars så har dagen varit sådär... krångel på jobbet och stressat runt halva dagen känns det som.

Efter jobbet så har det iaf varit relativt lugnt. Var på öppet hus på N's förskola och fikade lite hela familjen, kul att D också hann hem och kunde följa med.

Nej jag ska ta och kasta på mig ett par träningsbyxor och sedan ut och gå en sväng, känner att jag behöver det idag.

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter ! Jag ville oxå gå och lyssna men D tvärvägrade och ville inte så vi stannade snällt hemma . Fast vi tog en härlig cykeltur till gisslarbo ist :-)

    SvaraRadera