torsdag 5 maj 2011

5 km löpning, here I come...

... snart så smäller det... 12 dgr kvar till vårruset (samt svärmors födelsedag). Då SKALL jag SPRINGA 5 km utan uppehåll och ett plus i kanten blir det om jag gör det under 30 minuter. När jag började med löpningen tyckte jag att hur svårt kan det vara... 5 km på under 30 minuter gör jag ju snart... men ack vad jag bedrog mig. Jag vet inte riktigt varför men segt har det gått och hittills har jag bara sprungit 5 km i ett sträck 2 ggr sedan jag började träna ordentligt nu i våras. Jag vet visserligen att jag blir bra mycket envisare och bra mkt mera motiverad på ett lopp, det lärde jag mig förra ggn jag sprang vårruset.

Önskar att vädret kunde bli lite bättre, hela jag blir piggare och mera motiverad i allmänhet då...

Nehe, duschen nästa och sedan sova... (vilket verkar vara det enda jag gör numera, träna, familj & sova) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar