onsdag 11 maj 2011

6 dgr kvar...

...till vårruset, då jag skall tävla mot mig själv och min tidigare tid :)

Förhoppningsvis skall jag då klara att springa 5 km under 30 minuter... hoppas, hoppas, hoppas.

Efter en halv kebabpizza försöker jag nu samla motivation till dagens löppass som är 15 min löpning i lugnt tempo, 2 min rask gång, 10 min löpning i lugnt tempo och sedan 2 min rask gång. Ska nog avvakta lite så det åtminstone hinner gå 2,5 timme efter att jag åt.

Passar på att jobba lite och beställa ett kort åt pappa som han måste ha på sig när han jobbar ute på vissa arbetsplatser, ID06-kort... jo och så passar jag ju uppenbarligen på att blogga lite med så det blir gjort, för antagligen kommer jag inte att orka efter löpningen.

Fredagens träning är 25 min löpning i lugnt tempo och sedan 2 min rask gång... det ser jag fram emot och hoppas att jag klarar av galant... det vore en bra push inför vårruset på tisdag.

Nej nu är det dags att ta tag i löpning och tvätt igen.

Trevligt kväll!!

1 kommentar:

  1. Du fixar 5km under 30 min lätt vännen ! När vi springer så är det du som drar mig jämt ju ! Jag är glad bara jag tar mig runt sen får det bli det tid det blir så kan jag ha som mål att slå den nästa år . :-D

    SvaraRadera