tisdag 28 februari 2012

På resande fot!

Jag har varit på resande fot med jobbet. Åkte igår kl 07:00 och ramlade in hemma idag kl 20!

Är ruskigt skönt att få komma hem till familjen igen. Saknar dem massor när man är borta ju.
Sedan så har jag varit så förkyld så det träningspasset jag hade tänkt ha på Scandic i Göteborg lades på hyllan helt. Låg i sängen och glodde lite på tv och gjorde en to-do-lista för vad jag ska ta tag i på jobbet imorgon när jag är tillbaka igen.

Jag hoppas att de stackarna som har varit själva på kontoret inte har arbetat ihjäl sig när jag har varit borta och ytterligare en har sportlov.

Var på möte i Göteborg med jobbet. Är på ungefär samma möte en gång per år och det är intressant måste jag säga. De påminner om vissa saker och informerar om hur saker och ting skall göras. Det är alltid intressant att träffa folk man har en röst på. Vissa personer har jag pratat med i telefon men inte träffat innan, det var väl bland annat därför vi valde att åka till Göteborg i år och inte till Stockholm. Vissa människor ser verkligen inte ut som man hade tänkt sig... ler. Fast det lät som att åtinstone en eller annan tyckte det om mig med ;)

Det ska bli skönt med lite semester om ett tag men jag har en mindre aning om att det inte blir nån semester när jag kommer tillbaka till jobbet efteråt direkt... Hmm. Men men, det får bli ett senare problem.

Nej jag ska ta och kasta i mig en tredje kopp kaffe sedan jag kom hem. Vi har ju så ruskigt gott kaffe här hemma!!! Jag älskar verkligen vår kaffemaskin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar