torsdag 9 februari 2012

inte något särskilt alls

har hänt tror jag. HAr njutit av en planeringsdag med barnen, skridskoåkning, pulkaåkning och korvgrillning på gården klarades av och det var en riktigt sån samla energi dag. Jag behövde det.
Men idag känns det som innan igen. Trött, seg, motivationen är noll... hade inte ens lust att ställa mig på crosstrainern idag.. så drack kaffe och käkade kakor i stället... suck!!! Inte direkt vad jag hade tänkt mig... men men... får väl ta tag i saker och ting igen på måndag antar jag.

Ska ju på 90-årskalas i helgen så antar att det blir mat och fika för hela slanten.
Sedan är det återigen dags för coren på söndag, tack gode gud för den... eller tack underbara Ylwa som håller i den rättare sagt. Hon räddar helt klart mina söndagkvällar. Coren tar veckans sista energi och gör att det fylls på med ny frisk energi inför veckan som kommer. Tack för det Ylwa!!

Jag hoppas att jag ska piggna till lite när det blir ännu ljusare om dagarna och förhoppningsvis liiite varmare. Om inte annat så blir det väl varmt nog på semestern om nån månad.

Tack för idag. Ska krypa ner i sängen och värma mig, fryser återigen som en hund.. blä!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar