lördag 11 februari 2012

Lyxfällan

Åhh såg nyss trailern för lyxfällan som börjar snart igen... på måndag tror jag det var. Måste kolla upp det. Det är väl ett ruskigt bra program om en massa folk som inte bryr sig. De bara spenderar pengar de inte har. Finns nog en hel del fler som skulle behöva få hjälp av lyxfällan.

Jag gillar programmet och det har ett bra syfte, men ibland blir jag så jäkla arg på idioterna som har satt sig i dessa situationer. Vissa rår kanske inte för det men de flesta har ju helt enkelt ansett att det där vill jag ha och använder inte det som ska kallas deras hjärna. Har man inte tillräckligt med pengar så handlar man inte eller skaffar sig inte större utgifter om man knappt kan betala de man redan har.

Ja jag antar att det finns väldigt många fler såna människor i Världen, Europa, Sverige och till och med lilla Köping och Kolsva. Antagligen fler än man tror, tyvärr. Ja det är bara att hoppas att deras hjärnor börjar fungera nån gång så de fattar vad sjutton de håller på med. Förhoppningsvis lär sig deltagarna i programmet det i alla fall.

Nu ska jag ta och krypa till kojs för idag.
Natti natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar