torsdag 29 december 2011

...och nyår som kommer

Fick bäste nyårspresenten på länge idag när posten kom. Papper från landstinget Västmanland som berättade att mina cellprover är normala!!! Blev så lättad!!! Vill inte gå igenom allt det igen och nu slipper jag det iaf de närmaste 6-12 månaderna beroende på när det skall kontrolleras igen.

Nyår var det ja! Då kommer det hit lite folk. Vi blir väl 8 vuxna och 5 barn om jag inte räknat fel. Vart alla ska få plats vet jag inte riktigt, men barnen kanske vill sitta i källaren och äta och mysa. Älsklingen ska laga varmrätten, och jisses vilken energi han lägger ner på den kan jag säga!!! ;) Gott blir det nog alldeles säkert, det brukar det bli.

Familjen Nilsson sköter förrätten och barnens mat och familjen Roos/Blom sköter efterrätten. Herr Andersson skulle och göra något men kommer inte ihåg vad... hahaha... och Ola, han kommer och han har tid och ork. Alltid välkommen till oss bara vi e hemma :)

Nehe... maten börjar bli klar så det ska väl kanske dukas fram också...

Kram på er och Gott Nytt År på er om jag inte hinner blogga innan dess. Imorgon är det ju arbete igen som gäller och sedan till syrran om de är hemma imorgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar