söndag 27 augusti 2023

Reflektioner

Tänk om det vore så enkelt att om man tycker om varandra så löser sig allt annat… det funkar ju inte riktigt så, men man kunde ju önska…

Med en kropp som inte samarbetar och med Alvedon och Ipren som är mina nya bästa vänner efter veckans telefonsamtal med sköterskan på vårdcentralen så har det varit en tuff vecka.

Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde tidigare i veckan men om det beror på tabletterna eller att jag faktiskt blir bättre låter jag vara osagt.

Jag sitter här hemma, med en serie på teven och tittar mig omkring. Är så otroligt tacksam över allt jag har, lyssnar till J som pratar i sitt rum, N har suttit med mig i soffan och pratat lite och ibland slår det mig att dem numera är vuxna. Jag har två fina och så gott som vuxna barn som jag älskar över allt annat ❤️❤️. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar