fredag 11 augusti 2023

Grattis till mig ☺️

Grattis på födelsedagen till mig 🙃.
42 år gammal och jag är glad för varje födelsedag jag har förmånen att få uppleva. 

Sonen är ute på galej och ska hämtas inatt. Jag hoppas han får en härlig utekväll med kompisarna nu när han äntligen fyllt 18 och kan hänga med dem ut.

Själv har jag, dagen till ära, jobbat. Varit till gymmet med Hansson och kört ett benpass. Agerat taxi åt kusinbarnet och ätit tillsammans med dottern, ja ungefär som vilken annan dag som helst alltså 🙂.

Baka klart de sista kakorna tills imorgon, förbereda inför tvättstugan imorgon bitti, ta en lång varm dusch och sen lägga mig i soffan med en bok och handen i en godispåse är ungefär hur resten av min kväll ser ut.

Önskar er en härlig fredagkväll 🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar