tisdag 15 augusti 2023

18-Ă„rsfest đŸ„°

I lördags firade vi vÄr nyblivna 18-Äring.
Fest hos Daniel dĂ€r han har ordnat med grillat och jag med fikat, ungefĂ€r samma arbetsfördelning som nĂ€r vi var gifta 😂😂. SlĂ€kt och vĂ€nner firade honom tillsammans med oss, och det kĂ€ndes lite som förr i tiden med hela huset fullt med folk, prat och skratt och barn överallt 😍😍. Jag Ă€lskar verkligen nĂ€r vi trĂ€ffas allihopa sĂ„dĂ€r, dĂ„ mĂ„r jag sĂ„ otroligt bra. 
18 Ă„r gammal och jag fick i tvĂ„ nĂ€tter hĂ€mta honom i Arboga efter att han Ă€ntligen kunnat hĂ€nga pĂ„ sina kompisar ut pĂ„ krogen. Jag tror att jag Ă€r den av oss som Ă€r mest sliten efter den hĂ€r helgen, jag Ă€r för gammal för att gĂ„ upp pĂ„ nĂ€tterna med barnen igen 😉😂.

Jag har varit alldeles slut ett tag, ibland önskar att jag helt enkelt bara kunde fĂ„ luta mig mot nĂ„n och fly livet för en liten liten stund…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar