torsdag 10 augusti 2023

Home sweet home

Ibland undrar jag vart åren tar vägen. Min förstfödda är nu 18 år. Myndig, vuxen, jobbar och håller på med körkortet. När kortet är klart misstänker jag att jag inte kommer se min bil så mycket 😂😂😂.

Men som sagt, så länge benen och fötterna fungerar (jag hoppas foten snart är bra igen så jag kan ut och jogga) så klarar jag mig mestadels utan bil numera.

Efter en intensiv dag på jobbet var det väldigt skönt att komma hem. Lyckades ju ”försova” mig imorse så E gick utan mig när jag inte svarade, vaknade lagom när hon skrev att hon skulle gå 😳.
Men men, var ju på jobbet före de flesta andra ändå 😂🙈.

Nu har jag precis klivit ur duschen och ska göra mig klar för att gå ut och äta middag med barnen, deras farföräldrar och deras pappa. M är på semester uppåt i landet så han blir inte med.

Jag hoppas jag kommer sova riktigt gott inatt med tanke på hur trött jag var imorse, och jag var trött redan igår kväll, höll t.o.m. på att somna i soffan vilket är väldigt ovanligt.

Nästan allt fika är bakat, bara de sista kolakakorna som ska göras ikväll eller imorgon innan jag agerar chaufför under kvällen.

Nehe, dags att göra mig klar för middag 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar