måndag 20 januari 2020

Det dåliga samvetet

Det dåliga samvetet kom tillbaka med en rasande fart idag. Gymmet imorse, jobbat och sen snabbt hem och värmde på maten åt barnen, slog på kaffe, slängde ner grejer så vi kunde göra mackor på mötet, hämtade upp sonen och grannpojken från fotbollsträningen och slängde av dem hemma. Vidare till Vargheden för möte med fotbollssektionen, hem och fortsatte med sista bokföringen för 2019, bokfört det jag kan på 2020, skickat och skrivit ut medlemsavgifterna för 2020, krediterat och korrigerat dem 11 som hörde av sig direkt, kom på vid 22:30 att just jävlar, jag måste laga mat tills imorrn eftersom det är först frissan direkt efter jobbet och sen möte direkt efter det imorgon... avskyr när veckorna börjar såhär 😔.
Samvetet gnager duktigt över att flera dagar denna veckan blir såhär när barnen är hemma, och studierna som jag tänkte ta tag i nu direkt på nya kursen fick återigen stå åt sidan... trött blir jag. 
Allt blev så sent så imorgon bitti måste sömnen prioriteras före träning, oavsett vad jag själv önskar, annars blir jag snart sjuk igen, och det vill jag gärna undvika.

Nehe, lite sömn var det ja 😴😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar