söndag 12 januari 2020

En ljuvlig söndag đŸ„°

Det blir inte mycket bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r 😍.
Ett tvĂ„timmarspass pĂ„ cykel i stan, hem och vĂ€ckte alla tre barnen, gjorde en mysig frukost som vi Ă„t tillsammans. Plockade undan efter frukosten och satte mig sen pĂ„ balkongen med solen i ansiktet ☀️. KĂ€ndes nĂ€stan som en vĂ„rdag nĂ€r jag satt dĂ€r och njöt.

FrĂ„gade tjejerna om de ville Ă„ka till IKEA, vilket de inte ville. SĂ„ jag fixar det jag ska under veckan och njuter hemma av den hĂ€r ljuvliga dagen istĂ€llet 😊.
Jag ligger pĂ„ soffan och lyssnar pĂ„ en ljudbok, samtidigt som jag njuter av ljuden av att barnen Ă€r hemma. Balkongdörren stĂ„r öppen sĂ„ den friska och sköna luften kommer in hĂ€r hemma. Det mesta av fikat Ă€r fĂ€rdigbakat, blommorna har fĂ„tt vatten, det Ă€r tvĂ€ttat, dammat, diskat och dammsuget. 

Det kÀnns som det mesta, förutom studierna, Àr under kontroll. Jag har en preliminÀr plan om hur jag ska hantera Àven dem, men just precis nu vÀljer jag att bara njuta av dagen.

Imorgon Ă€r det Ă„terigen dags att ta tag i jobbet och alla de utmaningar som det bjuder pĂ„ just nu. 

Men som sagt, just nu vĂ€ljer jag att njuta av den hĂ€r dagen 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar