lördag 1 februari 2020

Tiden gĂ„r 🕰

Januari 2020 har passerat. 1/12 av detta Ă„ret har sprungit förbi. 

Januari har till vĂ€ldigt stor det bestĂ„tt av arbete, bĂ„de avlönat och ideellt. Även studierna har fĂ„tt sin beskĂ€rda del, precis som barnen. 


Jag har fĂ„tt ytterligare en tonĂ„ring hemma under januari, hur det nu gick till att hon redan blivit 13, min lilla prinsessa 👾.


Jag och kusinen har sagt att vi ska ha nĂ„t att se fram emot varje mĂ„nad. Januaris ljuspunkt för mig (förutom dotterns födelsedag dĂ„) var igĂ„r. Ledig frĂ„n jobbet, Ă„kte hemifĂ„n vid 5:30 och var hemma vid 22:30 igen 🙂. Destinationen var Malmö tor. Bland annat blev det lite shopping avklarat, nya trĂ€ningstights och jeans inhandlade, Ws doppresent klar och Fs 1-Ă„rspresent klar đŸ„°

Sen fĂ„r jag nog sĂ€ga att dagens lunchsĂ€llskap fĂ„r anses som en av januaris ljuspunkter ☺️.


Februaris roligheter kommer redan imorgon, en lördagkvĂ€ll i Örebro stĂ„r pĂ„ schemat.


Mars har nog inget bokat Ă€n medan aprils höjdpunkt bokades före jul. Ja det hinner kanske fyllas pĂ„, det Ă€r ju bara januari Ă€n 😊


En hĂ€rlig fredagkvĂ€ll med mina tjejer har det varit. Jag kan t.o.m. sĂ€ga att jag haft en riktigt skön vecka men det ska bli hĂ€rligt att fĂ„ hem mina Ă€lsklingar snart igen đŸ„°


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar