fredag 1 mars 2019

Vilken vecka...

Vilken jäkla vecka det har varit, speciellt efter den fullbokade helgen som var. Varit på möte, varit barnvakt, en envis förkylning stoppade veckans träning och den energi jag har haft har gått åt på jobbet. Att-göra-listan bara växer men lusten att bocka av nåt på den är obefintlig.

Efter en tuff vecka så kompade jag idag ut från jobbet och pallrade mig hemåt, bytte om och tog en promenad. På sisådär 21 km och 3,5 timme 😂😂. Lite sådär galet som bara vi två gör en fredag em/kväll 😏. Resten av kvällen har bestått av sängen och Netflix, med avbrott för en kaffepaus med Seb som tittade förbi.

Det har varit en lugn och skön fredagskväll och det är dags för mig att försöka få lite sömn.
Det första och sista jag tänker på när jag vaknar och somnar är alltid detsamma, och idag är inget undantag. Men ikväll ler jag lite när jag ligger på ”min” sida av sängen, med ena handen liggandes över på andra sidan, som om armen (och mannen den sitter på) som jag älskar att ha min hand på när jag somnar låg här bredvid mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar