måndag 4 mars 2019

Hålla sig sysselsatt

Vardag när den är som bäst, iaf nuförtiden. Årsredovisningen för KIF ska väldigt snart vara färdig, bokföringen för 2019 för fotbollen och huvudstyrelsen är gjord så långt det är möjligt. 
Lite gymnastik ska det donas med snart också, det gäller att hålla sig sysselsatt. Då tänker jag inte så mycket. 
Jag kan ibland lyckas stänga av det mesta när jag har riktigt mycket att göra. Har jag riktig tur så är jag ibland tillräckligt slut för att lyckas sova tungt också 🤪.

1,5 kg köttbullar är nu gjorda och infrysta, morgondagens kycklinggryta är klar, bara riset som ska kokas imorrn. All disk är fixad och det är undanplockat i köket.
Lilltova gjorde en väldigt god romsås till fisken vi åt idag, lite roligt när de börjar blir stora. De kan komma med egna idéer och prova på att laga mat och sånt. Alltså jag är ju inte den som älskar att laga mat direkt, men som med så mycket annat så måste  det göras 😊.

Nehe, lite sömn kanske vore lämpligt innan klockan ringer för en ny dag med jobb, brottning och andra tokigheter.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar