måndag 18 februari 2019

Another day in paradise

Måndag, måndag, måndag. Tror inte det är riktigt sunt att vara så tacksam över när måndagen kommer igen. En ny vecka har dragit igång och äntligen är det mammavecka igen 🥰.

Vaknade till lite hastigt i morse, hade tydligen stängt av flera av larmen 😳.
Det var ändå en skön morgon med mycket pratande, en del skrattande och en del allvar.
Vad gjorde jag utan dig vännen...

Jobbet har varit jobbet, det finns att göra. Det mesta av månadens bokföring har slagits igenom, lev.reskontran är jag nästan ikapp med så imorgon får det bli lite fakturering igen. Snart är det ju till och med dags att börja förbereda för årsbokslut och revision.

Är inne på 10:e året på jobbet. Blir alltid lika förvånad, jag skulle ju vara kvar bara sisådär en 4-5 år tror jag att jag sa när jag började 😏Så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar