fredag 29 mars 2019

Tiden går ⏱

Ännu en fredag är här. Årsbokslut på jobbet, kan ju hoppas att allt går lika smidigt med resten av årsbokslutet som det gjort hittills.

Vid den här tiden för ett år sedan gick bilen mot Nordmaling för en helg med Anna och Fredrik. Hade ju fortfarande golfen då så den fick sig en långtur innan jag bytte in den några månader senare.
Tiden går. Det känns inte som att det är 1 år sedan vi var där. Skoteråkning, fisketävling, skitsnack, Pinchos, sol och snö bjöd den helgen på ☺️.

Vi kan väl hoppas på att denna helgen i år iaf bjuder på lite sol. Både skoteråkningen, fisket och snön hoppar jag gärna över, även om både sällskapet och Pinchos inte hade varit helt fel.

Kvällen har bestått av funderingar, resonemang och samtal om både det ena och det andra. Steg ett och två är redan påbörjade, steg tre ligger fortfarande på planerings- och diskussionsnivå och resultaten av dem återstår väl att se antar jag. 

Jag hade två saker att göra idag, jag lyckades iaf fixa en av dem och det får jag väl se som något positivt (det faktum att jag skulle fixat det ända sen i måndags väljer jag att inte låtsas om) 😏.

Kan det vara så att det börjar vara hög tid att ta tag i den där att-göra-listan och beta av lite saker på den istället för att bara lägga till nya hela tiden???? 🤔 Kan nog vara en bra ide eler nåt.

Jag ska bara sova lite först...typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar