lördag 12 maj 2012

Uttråkad och sugen

Usch, sitter hemma och slappar framför tvn. Tråkigt är det. Är uttråkad och sugen på något så jag jobbar hårt på att stå emot.

Maken sitter med datorn i knäet och spelar spel och jag bloggar ju just nu då och har spelat lite FrågeFeud en stund men nu har min motspelare tagit paus tror jag. Skulle kunna gå ut och gå men har ingen större lust eftersom jag har cyklat 3.5 mil idag, tror inte mina ben behöver mer träning idag. Träning skulle set bli för jag känner att jag antagligen skulle göra det till ett löppass eftersom jag är så rastlös. Men men, snart dags att sova så jag orkar upp med busarna imorgon bitti. Tänkte försöka hinna städa av lite då och göra en ordentlig sats med köttbullar att frysa in också. Skönt att ha lite sånt klart i frysen utfall det blir lite panik nån dag. Ja och så måste jag ju komma på något att ha på mig på barngympan på måndag när det är avslutning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar