söndag 20 maj 2012

Grattis på födelsedagen pappa!

Säger idag grattis på födelsedagen till pappa som dog för exakt 5.5 år idag. Han är, och kommer alltid att vara, otroligt saknad och älskad av hela sin familj.

Jag saknar fortfarande att gå dit och ta en kopp kaffe på söndagsmorgnarna. Sitta på altan och prata strunt eller dona i trädgården tillsammans. Idag har jag en sån perfekt dg som pappa skulle ha älskat. Barnen leker tillsammans med kompisar ute i solen som skiner ordentligt idag. En kaffe på trappen medan jag tittar på barnen som leker och snart ska jag ta fram gräsklipparen och göra lite nytta.

Jag hoppas, och är ganska så övertygad om att oavsett var han är, så tar han idag en extra whisky tillsammans med farfar och njuter av att se alla sina barn och barnbarn njuta av livet!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar