fredag 28 oktober 2011

Veckans göromål

Ja ni, vad har vi gjort i veckan då?
Ja som vanligt så har det varit barn-
Gymnastik i måndags. Tisdagens Zumba var
inställd Tyvärr pga sjukdom.
Men tror jag har lyckats träna åtminstone två
Gånger denna vecka. Ett pass på crosstrainern
Och så ett carmenpass igår.

Jobbet har varit ruskigt tungt denna vecka.
Försöker rycka upp mig men känns som det
Mesta jobbar mot det nu på jobbet... Har säkert
Glömt hälften jag skulle ha gjort.
Nån som har nåt bra tips på hur man inte glömmer
Bort en massa?

Idag ringde Js läkare och informerade om att
Allergitestat visade på även hund och katt :(
Vi som har tre katter blev ju inte
överlyckliga direkt, speciellt inte barnen.

Idag har sonen varit på sitt första disco på
Skolan. Jag följde med dit kl 17 o hämtade
sedan kl 19. Store killen!
Min älskade make lagade entrecote med
Champinjonsås och rotsaker i ugn. Han kan
När han vill min älskling :)

Helgen kommer mestadels bestå av födelsedags
firande, både lördag o söndag. Allt
från Himmeta till Skultuna och Kolsva.

Nehe, nu tackar jag för mig.
Natti natt!!!

1 kommentar:

  1. Jag skriver ner på komihåg lappar =) vilket jag vet att du också gör! du får skaffa dig en sån här apparat där du spelar in allt du måste göra! =D

    SvaraRadera