torsdag 20 oktober 2011

Träning & studier

I söndags hoppade jag över coren, lillebror med fästmö kom på besök och åt lite. Jag och S tog en promenad med Diesel och pratade om lill* bebben i magen på henne. Åh så jag längtar tills jag får hålla fasters minsta ögonsten :)

I tisdags var jag på Zumba igen. Vilken otroligt bra träningsform. Jag har otroligt roligt, blir väldigt svettig och trött samt har oftast gansk ordentlig träningsvärk dagen efter. Då känns det ganska bra.

Onsdgen bjöd på massage efter jobbet. Anne på Muskelservice är helt klart den bästa. Det gör gudsåinihelvete ont iböand... men jag mår såååå bra efteråt. Han även tagit mig i kragen och ringt till sjukgymnasten/kiropraktorn Johan i Hallsta så jag ska förpassa mig dit på måndag fm. Ska bli skönt att få ordning på ryggen och nacken igen.

Har återigen tagit ett lite hårdare tag i studierna. Har skrivit en hel del på uppgift 5 nu ikväll och även hunnit med en promenad. Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa lite mera i logistikboken men med tanke på vad klockan är så hoppar jag över det nu ikväll.

Önskar er en god natt och en trevlig fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar