söndag 2 oktober 2011

Underbara söndag!

Jaha så var vi redan här, helgerna går fort, alltför fort ibland.

Denna helg känns det som att vi har fått lite gjort, själv koncentrerade jag mig på hemmet
och städning igår medan maken höll på ute och kastade skräp, la sten och så vidare... på
kvällen kom vännerna J & C över och vi spelade lite spel och hade det allmänt skönt.

Jag har ju så klart bakat lite i helgen, familjen fick nybakta frallor imorse till frukost, tror alla uppskattade det. Så bakade jag lite vaniljmuffins igår tills våra gäster skulle komma. Helt ok
var dem.

Idag har vi bara gjort ingenting... var hos J & C och kollade på film, Hereafter (skum film må jag säga) och sedan gick jag och C vidare till Coren och maken tog sedan hem busarna och gjorde dem
iordning för natten. Våra goa ungar.

Efter coren har jag hunnit med att laga stroganoff till imorgon, måste ju vara klart när vi kommer hem från barngympan imorgon, utifall maken inte kommer hem i tid. Har kompletterat inlämningsuppgift 3
på logistiken och även skickat in uppgift 4 som jag hoppas duger. Nu är det ett varmt bad som gäller och sedan läsa lite logistik till innan jag somnar för ikväll.

Nu tackar jag för mig och önskar er en solig och trevlig morgondag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar