måndag 25 maj 2020

Mammavecka, studiedag och permittering

Återigen mammavecka, barnen är hemma och ordningen är återställd 😍. Men jag har haft en skön och underbar långhelg med trevligt sällskap, shopping, frisk luft och Netflix 😊.

Ungarna har haft studiedag idag så de har varit lediga från skolan, det syntes i köket kan jag säga. Disk överallt när jag kom hem, men istället för att bli irriterad, vilket ju händer, så log jag bara och njöt av vetskapen att mina små älsklingar är hemma igen 💕.

Jobb, matlagning och fotbollsträning, ja helt enkelt vardagen, har upptagit det mesta av min måndag. Imorgon är jag permitteringsledig igen så återstår att se hur jag fördriver den 😀. Lite beror det väl såklart på vädret, men tanken just nu är iaf en cykeltur och/eller en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar