söndag 10 maj 2020

Helg, cykling och rensning

Halvdag på jobbet i fredags eftersom jag är permitterad. Hem, handlade, städade av lite, fixade lite sallad till den sena lunchen jag och ❤️ åt när han kom hem från jobbet. En cykeltur till stugan, kaffe och sen hem igen blev det mot kvällningen. När han sen åkte hem til sig vart den här tjejen aningen rastlös så jag slog på musik och snyggade till i barnens garderober, rensade ur mina egna garderober, sorterade tvätten till på söndag och tog hand om blommorna och hamstern innan det blev kväller så jag kunde lägga mig. 

I lördags så vaknade jag alldeles för tidigt, tvingade mig själv att vända mig om och somna om en stund till innan jag gick upp och slog på kaffe och gjorde scones till frukost. Kaffe och scones på balkongen med ❤️ när han mellanlandade här innan han for iväg och grejade lite. En cykeltur på 4,5 mil med grannfrun och sonen ovanför fick bli vår lördagsmotion. Det var sega ben på mig och jag blir så irriterad och frustrerad att jag inte orkar det jag skulle vilja, men men är väl bara att fortsätta träna och trampa så blir flåset förhoppningsvis bättre 🚴‍♀️.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar