onsdag 29 augusti 2012

Barngymnastik F03-06

På måndagen det dags för allt att återgå till normalt igen. I helgen är jag på kurs för barngymnastiken och är denna kurs lika bra som den förra så kommer jag och Mikael ha mycket roligt att prova på barnen.

Jag har uppslag för nya lekar, stoppljusen bland annat.

Jag har övningar att utveckla, lärt mig tydligare hur barnen ska lära sig stå på händer, göra volter och liknande. Fick ju tom göra en handstående volt själv.
:-)

Jag ska nu ta och hoppa i i duschen efter mitt egna lilla löp och rask promenadpass. Sedan ska jag förbereda några gymnastiklektioner med olika övningar för att se lite hur mycket alla barnen kan och hur vi ska jobba vidare och göra det utvecklande och roligt oavsett hur mycket eller lite barnen kan.

God natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar