måndag 11 juni 2012

Sista lediga dagen!

Jaha så har det redan gått en veckas ledighet. Jag vet knappt hur men jag har njutit ordentligt, pratat och umgåtts med storasyster med familj och passat kompisars barn under den lediga veckan. De har lekt så bra så man har knappt märkt att jag har haft ytterligare ett barn i tre dagar.

Idag var en sån dag jag hade ett extrabarn. Men har är så snäll och rar och leker så bra med båda ungarna att jag tom får mer tid till annat när han är med. Visserligen var denna dagen fullspäckad med BVC, lite jobb åt pappa samt släppa in killen som skulle serva syrrans luftvärmepump. Sedan var jag och tre barn och handlade på ICA, Apoteket och så lånade jag några böcker på biblioteket idag. Var ett bra tag sedan.

Ungarna beställde tacos till kvällsmat så J och hans mamma var kvar och åt och snackade lite skit en stund. Ungarna pärlade lite innan de åkte hem.

Imorgon är det dags för jobbet igen och även om det på ett sätt ska bli skönt, så är jag inte riktigt redo att jobba igen redan! Men men, bara å bita ihop och jobba.

Nej ny ska jag fortsätta med Camilla Läckbergs bok Isprinsessan.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar