söndag 10 juni 2012

Barnkalas

Snart är det dags att åka på barnkalas. Min kusinson fyller 7 år. Har svårt att fatta att tiden går så fort. Han är 2 månader och 1 dag äldre än J så det betyder ju att J snart också fyller 7. Hua vad tiden går!!

Igår var vi hos Tommy och grillade. Han bjöd på mat som tack för att vi har haft A i 2 dagar medan han har arbetat. Fritids har ju varit stängt så jag har varit hemma. Sedan är förskolan stängd på måndag så då har jag J också. Mys med en massa busungar hemma. Då ska vi även in till BVC med N och så upp till syrrans stuga och släppa in killen som skall serva luftvärmepumpen åt dem.

Ska passa på att hänga upp gardinerna jag har tvättat åt dem så att det blir lite rent igen. Tror stora N ska åka upp och tvätta fönsterna med nån dag. Är det fint väder så ska jag försöka ta coh frosta av deras frys och samla allt i den lilla frysen. Onödigt att den stora frysen ska stå på och dra en massa ström när den inte ens behövs.

Jag och N ska göra lite flädersaft nån dag också. Måste bara ta mig till ICA och köpa citronsyra. Ska försöka hinna till bibblan imorgon också, vill låna Camilla Läckbergs första 5 delar av fjälbackaserien. Har lånat nr 6 och 7 av Tommy men behöver ju läsa de andra innan.

Denna lediga vecka har gått lite för fort. Igår var jag helt slut, fast jag inte har gjort nåt på hela veckan. Konstigt det där.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar