onsdag 21 december 2022

God Jul då...

Började måndagen med tidigt jobb eftersom jag behövde åka iväg på ett möte under förmiddagen. Kom tillbaka till jobbet och fortsatte med allt som är på gång. På vägen till bilen kände jag mig ovanligt trött, men med tanke på att det varit fullt upp en längre tid tänkte jag inte mer på det. Inte förrän jag kommit hem jobbat en stund till och huvudvärken krupit på, och febertermometern visade på 38,8 graders feber.

Grattis till mig liksom. M hostar och var knappt vaken igår, idag är han däremot piggare och har varit vaken hela dagen. Jag var bara dålig natten till tisdag och har sedan varit relativt pigg. Som tur är för mig fungerar det relativt bra att jobba hemifrån, behöver ta mig in på jobbet då och då och skriva ut lite bara eftersom bläcket på skrivaren här hemma är slut.

Som tur är för mig har jag en fantastiskt fin vän som hjälpt oss handla lite så vi kan få lite frukost på morgnarna.

Jag hoppas att vi är helt friska väldigt snart så att jag får fira jul med mina barn och min familj, innan det är dags att fokusera på årsbokslutet och alla timmarna det kommer att ta i anspråk.

Nehe, titta klart på filmen innan sängen kallar 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar