måndag 30 mars 2020

Vissa dagar är bättre än andra

Det känns som det mesta är kaos just nu överallt. Permitteringar åt höger och vänster, Corona är det enda man hör och läser om.

Mitt i allt detta kaos är jag själv tacksam och rätt nöjd med livet. Jag jobbar, tränar och vi är friska och krya. Jag är tacksam över familj och vänner, solen som skiner och att jag fortfarande har ett jobb att gå till. Jag har haft en underbar helg med backträning, cykling, film, prat och promenader.

Årsbokslutet är nu här och mina arbetsdagar blir för ett tag än mer intensiva än vanligt. De sista grejerna ska slås igenom och beräknas innan ett nytt bokslutsåret startar i övermorgon. Överavskrivningsberäkningar, årsavstämningar och massa annat skoj ska göras klart 😏.

En intensiv jobbvecka kombineras med barnvecka med fotbollsmatch och inköp av cykel, fotbollsskor och lite annat smått och gott 😊. 

För närvarande är morgondagens rostbiff i ugnen, resten av veckans mat är planerad och den här mamman ska göra sig klar för läggdags.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar