söndag 9 juni 2013

Tjejvättern 2013

Igår lördag, cyklade jag och Malin 10 mil. Vi hade äntligen kommit fram till tjejvättern 2013. Så from igår kl 14:43 har jag gjort en TJEJKLASSIKER!!!!
Vi hade kanonväder, har bränt mig på ena vaden, axlarna och näsan, men det var det värt!!!

Jag är stolt, och det anser jag att jag ska vara. Det är inte alla som gör dem, även om vem som helst kan ge sig 17 på att klara av det.

Den 5 juli är det dags igen, då är det Vansbro Halvsim som startar upp halvklassikern för oss båda. Ännu en steg närmare målet.

Simningen eller löpningen är jag inte så orolig över, ja det kommer självklart bli jobbigt och segt, speciellt löpningen, men det är ju bara träning som gäller. Skidorna och cyklingen däremot tar ju sån tid att det är svårt att hinna öva till dem som man skulle vilja. Men men... sånt e livet.

Kan säga att mina lår och jag inte är direkt sams just idag... har ordentlig träningsvärk, men det hade jag iof väntat mig :-)

Nehe... ska drick upp mitt kaffe och sedan ta mig ut på en promenad faktiskt (om regnet har slutat)... måste få upp rörligheten igen, har just nu en ganska rolig gåstil ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar