fredag 22 februari 2013

Njuter av att vara hemma

Sjukhus måste vara bland det tråkigaste man kan ligga på.
Har legat inne på lasarettet mellan lördag kväll/natt och
torsdag lunch för lunginflammation med vätska i vänstra
lungan. Kändes sisådär. Hade en massa att göra som vanligt
men det struntade min sjuka kropp fullständigt i, vilket det
helt ärligt gjorde rätt i. Tror aldrig att jag har mått så dåligt
i hela mitt liv. Kunde kanppt andas vilket var anledningen
till att vi åkte in i lördags kväll.

I tisdags var väl första dagen jag började känna mig som folk
igen. Det var första dagen jag var upp och åt i matsalen tror jag.
De första två dagarna på lasarettet är lite luddiga för mig,
jag vet att jag pratade en del i telefon med folk som var oroliga
men vet också att jag knappt orkade med det.

Usch, det är iaf väldigt skönt att vara hemma igen. Visserligen
med en tiodagars penicillinkur men det är helt ok, bara jag
fick komma hem.

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar