fredag 22 februari 2013

fredag & rastlös

Jaha så var det fredag. Denna vecka har ju av förklarliga anledningar varit
ganska så kaosartad. Men jag är iaf hemma och jag är rastlös.
Blir trött fort men är ändå rastlös.

Jag och maken ska på bröllop imorgon, vi ska vara värdpar och jag
har hållit på med deras festprogram för fullt inna jag blev sjuk. Hade
bara själva sammansättningen kvar. Den gjorde jag igår och då påbörjade
jag även utskrifterna av programmen. Jisses vilken tid det tar, men det blir bra :-)

Mitt i alltihopa tog så klart den svarta bläckpatronen slut så vi fick åka in till stan
och handla lite, vilket var lika bra för vi var ju tvugna att ordna med
bröllopspresenten också. Nu så ska det mesta vara klart. Vi ska till
brudparet ikväll och sätta ihop programmet så att det är klart inför
den stora dagen imorgon.

Sista uskriften blev precis klar, snart ska barnen hämtas på skola och
förskola och sedan ska vi åka till Arboga för den sista bröllopsplaneringen.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar