lördag 29 december 2012

Snart nytt åt

Det är snart nytt år igen.

2012 för mig är rensningens och träningens år. Jag har rensat på saker och annat som tagit energi från mig samt satsat ordentligt på mig själv i form av träning. Det har enligt mig själv gett bra resultat och jag mår fysiskt sett helt kanon.

2013 kommer bli förändringens år. Det kommer förändras en hel del, jag har delvis redan börjat. Med hemmet. Det ska bli ett hem som jag trivs i, inte bara bor i. Ett hem som ger mig energi och styrka, inte tar den energi kaggar kvar. Jobbet är väl ett av de saker jag under 2012 har velat förändra och byta ut, men istället ska jag förändra MIG! Mitt sätt att se på, hantera och arbeta.

Den största förändringen har jag inte riktigt grepp om än så den återkommer jag om längre fram.

2013 kommer bli ett bra år, det år jag slutför tjejklassikern och det är ett år jag ser fram emot med ett leende på läpparna.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar