torsdag 1 augusti 2019

Semester

Så är den äntligen här. Semestern!!
Det har varit en låååång sommar innan jag nu äntligen är framme vid min välbehövliga semester.

När jag vid kl 17:30 idag checkade ut från jobbet och promenerade till kusinen för att hämta hem min bil hade jag ett stort leende på läpparna och en härlig känsla i kroppen. Äntligen ledigt. Äntligen semester, det var varmt och solen sken. Jag kan ärligt talat inte riktigt säga när jag längtat och sett fram emot semestern så här mycket sist. Och i år är den extra välbehövlig. 

Vid den här tiden förra året var mitt liv fortfarande ett enda stort kaos och den semestern var inget undantag... Men nu! Livet rullar på och efter semestern kommer det en höst med nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Ger jag mig f*n på det så ska det nog gå bra det också 😊.

Klockan är 23:30, ungarna ska till och lägga sig och jag ska göra mig färdig för att göra detsamma 😴😴😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar