onsdag 11 juni 2014

Full rulle ett längre tag

Det har varit mycket under en längre period nu. Det är svårt att få allt att gå ihop i livet och just nu känns det som att min träning få stå tillbaka för vardagen. Kanske är därför jag känner mig som jag gör. Längtar till gymmet med Malin och Malin. Längtar efter att få skratta av mig ordentligt på en av våra tjejkvällar på söndagar. Känner att jag behöver det. Det där sjukt befriande gapskrattandet vi ägnar oss åt ibland, jag och mina härliga och underbara vänner.

Imorgon är det skolavslutning på morgonen, sedan tillbaka till jobbet till kl 16 igen. Sen är det bara 1 dag kvar till en veckas semester, som börjat bli välbehövligt om jag ska vara ärlig. Jag längtar efter sol och värme, längtar efter att göra ingenting några dagar. Nu vet ju jag att det för mig är stört omöjligt att göra ingenting, men jag har MÖJLIGHET att faktiskt göra ingenting alls och oftast räcker det för att jag ska samla på mig en hel del energi.

Men först är det kalas och bus hos Benjamin som gäller på fredagkväll. Han har ju fyllt 9 år, hur 17 nu det gick till. De var ju nyss bebisar 😏

Nehe, dags att vakna till liv igen. Sonens träning är snart slut så då får vi åka hem och äta mat 😊

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar