lördag 9 juli 2011

Veckan som varit...

har jag uppenbarligen haft fullt upp. Det har varit ganska ok väder så det har varit att gå iväg till skolan med barnen så J f¨r öva på sina inlines... sedan har vi umgåtts med vännerna en hel del :) det gillas.

Jobbet har varit ok men lite strssigt bitvis, antar att det har märkts hemma, har kanske inte varit på topp hela tiden direkt. Det har varit rapportering samtidigt som  några kollegor gått på semester så då blir det ju lite mera för oss andra att göra, inget konstigt.

Helgen började vi med att maken och barnen åkte och tältade med några kompisar och deras barn, jag och C vi åkte till deras bår och hade en riktig tjejkväll med mat, godis, inlinesåktning och allmänst skitsnack och bokläsning.

Jo angående tidigare i veckan så har jag klippt mig, kort anser jag men inte så kort som jag tänkte från början, blev en liten kompromiss efter diskussioner och åsikter med min underbara frisör Malin. Bästa frisören ever... det var också hon som fixade min bruduppsättning och jag är såååå tacksam över att hon finns!!!

Idag lördag började vi med frukost på båten jag och C sedan åkte vi ut till karlar och barn för lite korv med bröd, kaffeleverans och bad (jag badade inte, alldeles för kallt, brrrr). Väl där träffade vi på min kusin, och vi bestämde att det var dags för en ny grillkväll så det är precis det vi har njutit av ikväll. Det är sommar det. Vi började med att grilla hamburgare till barnen så det åt hamnburgare med bröd inna vi satte oss ner och åt grillat kött, färskpotatis och champinjonsås. Efter maten blev det kaffe, latte och hemmagjord glass i stora lass ;)

Summa summarum har det varit en kanonhelg som inte är slut än. Jag ska se till att krama ur det sista ur helgen, med förhoppningsvis mera inlinesåkande, busande med barn och make och förhoppningsvis en massa mera sol!!!

Hoppas att ni andra har en lika trevlig och underbar helg som jag.
Kramar till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar